محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن
سرخط خبرها

نقش اساسی و تاثیرگذار مردم در جمهوری اسلامی | انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است

  • کد خبر: ۲۱۰۰۹۸
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
نقش اساسی و تاثیرگذار مردم در جمهوری اسلامی |  انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است
دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: الگوی حکمرانی در کشور ما یک الگوی مردم پایه است و مردم در جمهوری اسلامی نقش نمایشی ندارند بلکه نقش مردم اساسی و تاثیرگذار است.

به گزارش شهرآرانیوز، دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در جلسه هم‌اندیشی سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار کرد: یکی از مزیت‌های خراسان رضوی وجود صد‌ها سمن و تشکل مردم نهاد فعال و پویاست که در عرصه‌های مختلف به دنبال نقش آفرینی و ایفای مسئولیت اجتماعی خود هستند. سمن‌های خراسان رضوی به لحاظ کمیت، کیفیت و تنوع و اثرگذاری در جایگاه ویژه‌ای در سطح کشور قرار دارند.

مدیرکل اطلاعات استان گفت: مبنای عمل شما در شکل‌دهی این نهادها، احساس مسئولیت درونی و اعتقادی است و به همین جهت وجود مشکلات و موانع در مسیر راه، شما را از این رسالت ارزشمند دلسرد نکرده بلکه با انگیزه به هدف والای خود ادامه می‌دهید و خداوند نیز قطعا اسباب خدمت رسانی را در مسیر پیش روی شما فراهم می‌کند.

وی افزود: الگوی حکمرانی در کشور ما یک الگوی مردم پایه است و مردم در جمهوری اسلامی نقش نمایشی ندارند بلکه نقش مردم اساسی و تاثیرگذار است. بنیانگذار جمهوری اسلامی خودشان را خدمتگزار مردم می‌دانستند و این تفکر برگرفته از فقه مترقی شیعی است.

در اندیشه دینی، مردم و حکومت از هم جدا نیستند

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه در اندیشه دینی، مردم و حکومت از هم جدا نیستند گفت: جمهوری اسلامی نظامی است که بر پایه مردم ایجاد شده و منطق حکمرانی در نگاه ولایت فقیه مردم‌سالاری دینی است و نقش مردم در تمام اجزای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مهم است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد باید زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنند گفت: یکی از بستر‌های نظام برای تحققِ حقِ مردم پس از انقلاب، پافشاری بر انتخابات است. انتخابات عرصه تجلی و قدرت مردم در ساختار سیاسی است که موضوعی با بسیار اهمیت است.

دستیار وزیر اطلاعات به سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد گفت: شما که رسالتمندانه در عرصه خدمت رسانی و انجام یک وظیفه انسانی پیشتاز هستید در زمینه مشارکت مردم در انتخابات را هم باید ایفای نقش کنید.

دشمن سال‌هاست تلاش می‌کند که انتخابات را برای مردم بی‌ارزش جلوه دهد

وی عنوان کرد: دشمن سال‌هاست تلاش می‌کند که انتخابات را برای مردم بی‌ارزش جلوه دهد و در این چند سال با اغتشاشات و مسائل مختلف برای فراهم کردن این موضوع دست به کار شده است.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی گفت دشمن از ابتدای سال ۱۴۰۲ با غول‌های رسانه‌ای خود و با ایجاد اغتشاشات فکری، تردید و با سست کردن اراده مردم سعی می‌کند از حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری مردم جلوگیری کند. دشمن از اقتدار ایران واهمه دارد و طوفان الاقصی و موفقیت‌های مردم یمن و لبنان در چند ماه اخیر را توسعه و قدرت ایران در منطقه می‌داند و از این موضوع هراسان است و سعی در خدشه‌دار کردن موفقیت‌های کشور دارد.

مشاور وزیر اطلاعات به تشکل‌های مردمی گفت: شما که دلتان برای ایران می‌تپد باید برای خنثی کردن توطئه دشمن و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و سرنوشت کشور هم تلاش کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->